niedziela, 22 lutego 2009

Sex Zabawy – Słoik pękł w dupie.


W tej serii mam zamiar opisywać najbardziej hardcorowe filmy związane z seksem, jakie widziałem w Internecie. Niestety w niektórych z nich to faceci wiedli prym jeżeli chodzi o głupotę. Sporą część z nich głównie te z idiotycznymi wyczynami co niektórych kolesi traktowałem po prostu jako taką lepszą wersję jakas-ów lub dirty sanchez a nie sex filmy. No dobra lecimy po kolei: Zaczniemy od przypadku naprawdę przedniego.
1. Ok. mógłbym wam powiedzieć o co chodzi od razu – ale będę budował napięcie.

Więc filmik zaczyna się tak: Domowa kamera ustawiona tak, że widać słoik wielkości mniej więcej 750ml. W pewnym momencie nad słoikiem pojawia się kucający facet z kutasem na wierzchu (KOMPLETNA OBLECHA). I tak moi mili jak zapewne zdajecie sobie sprawę facet zaczyna kucać coraz bardziej a słoik wchodzi gładko w jego duspko (JA PIERDOLE W TYM MOMENCIE MIAŁEM DOŚĆ) . Schował się skurczybyk w całości. Ok. Do tego momentu było trochę gejowsko ale za chwilę zrobiło się naprawdę fajnie, koleś dostał nauczkę za swoją głupotę, dzięki jego ekstremalnej technice masturbacji słoik najzwyczajniej rozpękł mu się w dupie (Na debili nie ma rady;) A on co zrobił? Kurwa nic! Żadnego odgłosu z siebie nie wydał, tylko zaczął wydłubywać, te kawałki szkła ze swojej dupy. A wszędzie wokół lała się krew. No cóż koleś był twardy, ale co z tego, teraz ma przejebane do końca życia. Ciekawe co powie lekarzowi? Może: „Mój kochanek podczas sexu walił mnie w dupsko szklanym kutasem?”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz